Haber

Valorant 6.04 yama notları paylaşıldı! Gekko oyuna eklendi

yiğit ‘in merakla beklenen yeni güncellemesi sonunda duyuruldu. Ajan ve performans güncellemelerini içeren yama notlarında ajan, oyun sistemleri ve performans hataları giderildi.

VALORANT’IN YENİ CASUS GEKKO’SU OYUNA EKLENDİ

VALORANT GEKKO YETENEKLERİ

Q – KANKUŞ

Kankush’u DONANIMLAYIN. Bloodbird’ü düşmanları bulması için göndermek için YANGIN. Bloodbird, gördüğü ilk düşmana isabetli bir sersemletme patlaması gönderir. Bloodbird’ün Spike’ı yerleştirmesi veya yok etmesi için bir Spike alanını veya konuşlandırılmış bir Spike’ı hedeflerken ALT. SHOT’a basın. Spike’ı yerleştirmek için Gekko, Spike’ı almış olmalı. Bloodbird’ün süresi dolduğunda pasif bir küreye dönüşür. Küreyi geri almak ve kısa bir soğuma süresinin ardından ek bir Bloodbird yükü kazanmak için küreyle ETKİLEŞİM YAPAR.

E – ONAYLANDI

Karışıklığı donatın. Şaşkın atmak için YANGIN. Sersemlemiş görüşüne giren düşmanlara plazma fırlatır. Plazmanın çarptığı düşmanlar kör edilir. Sersemleticinin süresi dolduğunda, pasif bir küreye dönüşür. Küreyi geri almak ve kısa bir soğuma süresinin ardından bir Şaşkınlık yükü daha kazanmak için küreyle ETKİLEŞİM kurun.

C – Kabarık Alan

Pofu’yu DONANIMLAYIN. Pofu’yu bomba gibi atmak için YANGIN. ALT düşük başlatmak için. SHOT’a basın. Nefes düştüğü yerde geniş bir alana yayılır ve kısa bir gecikmeden sonra patlar.

X – ZORBA

DONANIM Zorba. ATEŞLE Zorba’nın zihnine gir ve düşman topraklarında onunla birlikte yol al. Zorba’nın ileri atılıp patlamasını, düşmanları küçük bir alanda tutmasını ETKİNLEŞTİRİN. Zorbanın süresi dolduğunda pasif bir küreye dönüşür. Küreyi geri almak ve kısa bir soğuma süresinin ardından başka bir Tyrant yığını kazanmak için küreyle ETKİLEŞİM kurun. Zalim yalnızca bir kez geri alınabilir.

PERFORMANS GÜNCELLEMELERİ

  • Giriş gecikmesini azaltmak için iş parçacığı senkronizasyonu güncellendi.
  • Giriş gecikmesi, aşağıdaki gereksinimleri karşılayan oyuncular için yaklaşık 1 kare iyileştirildi.
  • NVIDIA Reflex/AMD Anti-Lag kapatılmalıdır.
  • Çok iş parçacıklı görselleştirme açık olmalıdır.
  • VSYNC açık olmalıdır.

HATALAR

ajanlar

  • Parlatma sırasında Sage’in Bariyer Küresi hasar görürse, güçlendirmenin sonunda aldığı hasarı göz ardı etmesine ve sağlığını tamamen yeniden doldurmasına neden olan bir hata giderildi.

Oynanış Sistemleri

  • Sova’nın Owl Drone’u gibi Lotus’ta kapılardan içeri dönerken diğer oyuncuları iten yeteneklerin, kapı durduktan veya oyuncular kapı alanından ayrıldıktan sonra bile oyuncuları itmeye devam etmesine neden olan bir hata giderildi.

Verim

  • Oyunu açarken oyun modu ile ilgili arayüzden kaynaklanan gecikme düzeltildi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu